неделя, 11 май 2008 г.

Пиуе, ма не със зеуе, ми на гриу


Слизам днес до будката да си взема цигари. Гледам - продавачо-собственикът маа пиле на грил с някакви картофи. Пред мене някаква женица си взима бира и почна да си говори с него. Наострям ухо, докат ми търсят от моите папироси. Жената се оказва, че работи в един от магазините CBA (или както го нарече Last1left като дойде тук - "СиБиЕй"), пилето е било и то там по работа, ама само докат се завърти на шиша. Та, женицата с бирата му обяснява да не си взима пилета на грил оттам, щото били развалени. Човекът вика: "Ама не са почистени ли?". "Не, бе, за грила използваме развалени пилета", дума женицата.
Малко гадно ми стана като се присетих колко от тези пернати са ми отсядали на масата. Не съм хранил илюзии, че са пресни и качествени, ама предпочитах да не го чувам.Аз и иначе избягвах да взимам храна от кухнята им, ама сега съвсем ще спра. Разбрах, че поне картофите били пресни. Малко успокоение...

1 коментар:

Анонимен каза...

Ами освен да яден само картофи то друго не ни и остана.Е поне от магазина май само това става за ядене. :) Г-н Иванов блестящ както винаги!Моето най-искрено уважение.