неделя, 11 май 2008 г.

Национален празник на... Батето


Иван Славков - Батето днес става на... мисля 68 г. Май толкоз са. Не е чак толкова фундаментално нещо, ама Симо ми прати един линк от в-к "Стандарт" и си припомних някои от култовите му лафове. Няма вече такива "комици" за журналистите. Май вече само Юлиан Вучков ме весели така. И тройната коалиция, ама то там е трагичен смях. Винаги съм се радвал на Батето. Е, и при него, и при Боби Михайлов нещата в БФС, в първенството, в клубовете не вървят, ама то кое е наред в България, че за туй да се кахърим. На Батето думата, обаче, се чуваше. И в МОК, и в УЕФА, и в Интерпол (както той сам казва).

А ето и извадка от статията в "Стандарт":

"Не аз се ожених по сметка за Людмила Живкова, а тя за мен, за да получи софийско жителство - нали баща й е от Правец.
Всяка жаба да си знае кочината, пардон, гьола.
(За военния министър Николай Свинаров)
Аз закрих САЩ, те вече са само военен полигон и производствено предприятие.
Като стана президент, парламентът ще се състои само от мен и от още един. Няма да харчим пари. Ще има само един стол и той ще бъде с дистанционно управление.
Най-голямата ми гордост е, че и тази година изтърпях жена си. Това малко ли е? Иначе годината беше добра, в българския футбол навлезе феърплеят, нямаме убит съдия. Вие защо си губите времето с футбол, бе?
Какъв хубав винпром имате с ракия и вино, а си трошите краката с топка. Я да се поправите!
(Към футболистите на Поморие)
Ще ревизирам основно живота на съдиите. Ако разбера, че вземат рушвети, ще им наредя незабавно да почват да делят с мен, щото ще ги навра в миша дупка. Както може съдебната система да търпи съдии, които по 10 години да не решат по едно кокошкарско дело и да останат недосегаеми, така и аз ще дам на моите футболни съдии имунитет. Да лапат, колкото искат рушвети, а аз няма да ги закачам, стига да делят с мен. Ето, на Колина, дето казват, че не дал дузпа за белгийците, ще му занеса подарък. Аз знам как да му го дам и да не го закачат от ФИФА.
(По повод на български съдия в международния спортен съд) Смени плочата, моля те, мини на DVD. (Към журналист, задаващ скучен въпрос)
На мен на този турнир тук най ми харесаха стюардесите.
(За момичетата на "Каменица" по време на турнир за аматьорски футбол)
Вижте какъв финал само. Имаше бой, голове, жълти и червени картони, дузпа. Става за цветна телевизия.
(След финала за купата на България Левски - ЦСКА 2:1 през 2005 г.) Обяснявам на чужденците, че в България луда крава няма. Питат как така няма. Викам - ами няма. В България останаха шест крави и аз ги знам поименно.
В това е истината (сочи подаръците от чуждите делегации), а пликчетата може и насаме да ми ги дадете.
Първият кретенизъм е, че съм извън закона. Няма никъде плакат, че съм аут. Гледал съм поне 250 американски филма за тези извън закона. За главите им дават от 10 000 долара и нагоре. Жена ми казва, че ако обявят толкова пари, щяла да ме предаде. Значи, ако съм извън закона, трябва да ме доставят жив или мъртъв.

И напишете утре, кандидатирам се за кмет на София. Да, за София, а не Софиянски. Ще разруша всичко. Бакърджиев бутна мавзолея, аз ще разруша всичко. Ще оставя само едно поле и една къща.

Догодина в Атина със Здравка (б.р. - Йорданова, олимпийска шампионка по гребане) ще сме в една лодка, но с платна и трябва всички вие да се съберете, за да духате.
След като националите нямат стадион, ще дойдат да играят ето тука, на летището в София.
Доброто прекарване е винаги там, където съм аз.
Скучно ми е там, където ме няма.

Срещу фашистите ми е било най-трудно, просто защото не съм се засичал с тях.

Реферите трябва да ги извеждаме с бронетранспортьори. Или да ги вдигаме от игрището с хеликоптери. Нали в крайна сметка трябва да бъдат спасени.
Аз съм щастлив. Заминавам, а жена ми остава в България.

Полицията ще пази някой по пътя да не духне огънчето.
(При преминаването на олимпийския огън за игрите в Атина 2004 през България)
Какво висше има в нашето пър венство, че да се нарича Висша лига.
(По повод решението за възстановяване на старото име А група по футбол)
Лично на мен бракът ми харесва. Аз съм се женил три пъти.

Глупости са да се твърди, че толкова пари са влезли в България. Поне аз щях да спечеля нещо. А както виждате, чакаме на спортното министерство.
(За "Петролгейт")
България винаги е плакала някой да я оправи. Големият брат, малкият братовчед. И ни оправят, ама те винаги са отзад. Стига толкова.
(По въпросите на народопсихологията)
Вапцаров бил плешив и му миришели краката. А Вазов бил селски писател. (Коментар за изкривяванията при възпитанието на младото поколение)
Аз съм участвал само в уреждането на три мача. Но вие трябва да ги следите тия работи, бе. Какви уредени мачове? Гледайте какъв хубав резултат - 4:4, 0:7, 3 на колко беше там.
(На въпрос дали са били по-малко уредените мачове през поредното първенство)"

Липсват някои от любимите ми лафове. Ще ги припомня по памет. На въпрос на журналисти, какво още ще смени в БФС (след като махна Иван Вуцов), Батето поглежда замислено към сградата на съюза и казва: "Дограмата ще сменя". Журналистите, обаче, настояват: "А на мястото на Иван Вуцов кого ще сложите?". Славков отговаря: "Петя ще сложа, от Канал 3, с големите ц**и".

Е, айде да е жив и здрав Батето. И още дълги години да ни весели. Наздраве!
p.s. Нямам удоволствието да го познавам, но от негови познати съм чувал само добри неща за Човекът Иван Славков.

Няма коментари: