петък, 9 май 2008 г.

Пак ще се срещнем...

Викам си, не може и аз да не пусна нещо, след като имам полудейно участие в създаването на новината.

"Бях решил да не бързам с писането, но Рейвън се прави на детектив и принуден от обстоятелствата, ще отбележа факта: момичето си отива. Мариян забелязал, че от 24 април насам в сайта на Дарик радио не се е появявало името на Биляна Гавазова, та пита да не би да е уволнена. Няма такава работа. Биляна наистина напуска Дарик радио за да се събере с приятеля си в София, с който от две години я свързва автобусна любов - ту той идва тука, ту тя там и според мен е взела мъдро решение по отношение на личния си живот. Сега си ползва отпуската, а във вторник трябва да мине и конкурс, който да избере нов репортер в шуменския екип на Дарик (пушач, ако не - ще го научат). След като аз отказах*, за мястото на Биляна се точел Валери, който веднъж беше за кратко шеф на шуменския офис. Вероятно за нейна изненада, трябва да призная, че Гавазова винаги ми е била сред любимките сред шуменските репортерки и като жена и сексапил и като напорита репортерка, поради което и желая успех и много любов."

справка: Крумов (http://novinarium.blogspot.com/2008/05/blog-post_3735.html)

Е, не мога и аз да кажа нещо хубаво, макар да не познавам Гавазова толкова... добре. Наистина, внасяше красота по събития и този цвят малко ще липсва на шуменската журналистика. Танцува добре латино и, изобщо, купонджийка, което е хубаво за един репортер. Работата й не мога да коментирам, но си спомням една от първите й кандидат-изяви в ефира. Пия кафе в "Дарик" (тогава още ме канеха там), пуша в "Онкологията" (както си викаха на стаята за пафкане) и нахълтва Биляна с цялото си очарование. Вика: "Ще ходя да записвам ученици, да кажат пият ли, пушат ли, вземат ли наркотици". Мисля си, абе кой ще ти каже "Да, друсам яко със стаф", ама нейсе, тресеше я началния ентусиазъм. Случката беше поне преди 3 години, може и малко повече. Иначе, ми беше малко странна, как на улицата ме поздравява, пък на събитие (пред други колеги) се прави, че не ме познава. Ама нейсе, то в "Дарик" и други го правят. Не се обиждам, сигурно се страхуват, че сме конкуренция, ама аз само себе си имам за конкуренция, щото не гледам работата на другите.
Но както и да е. И аз се присъединявам към пожеланията за Биляна. Да минава в усмивка по трънливите пътища и успешно да стига до целите, които си поставя. Дано да са големи :)

Няма коментари: