неделя, 15 юни 2008 г.

Развитие, но не в застой

Блогът ми няма месец и половина, но реших да си направя равносметка. Направих го с цел, тук да пиша нещата, които не мога или не успявам да кажа "по радиото". Или не искам. Или няма как... Имаше си цел, засега още я има. Бях се зарекъл, че ако ме четат поне 10 души, значи има смисъл да пиша. Иначе си чеша само егото, а аз предпочитам други да го правят. Днес тръгнах да гледам внимателно в кои страни са отваряли блога ми. Не знам до колко Гугъл Аналитикс е точен, но ето какво показва:
САЩ: 22
Канада: 3
Бразилия: 2
Аржентина: 2
Чили: 1
Испания: 6
Франция: 4
Великобритания: 5
Германия: 6
Австрия: 1
Италия: 3
Унгария: 1
Румъния: 1
Турция: 2
Гърция: 3
Русия: 1
Иран: 1
Саудитска Арабия: 1
Египет: 1
Индия: 2
Тайланд: 2
Индонезия: 5
Филипини: 2
Китай: 1

Хм... Аз продължавам да се съмнявам в Гугъла, ама туй показва - туй съм написал. Нямам претенции да пиша добре, по ми е лесно да се изразявам орално ;) Но ме радва, че някой чете (п)разните ми мисли. Инджой :)

Няма коментари: